Itt a Google hírnévvel való visszaélést megcélzó frissítése... Május 5-én érvénybe lépett a Google új spamszabályzata, ami kifejezetten a hírnévvel való visszaélést (egyes keresőoptimalizálási szakemberek ezt „parazita SEO-nak” is nevezik) célozza meg.
Az AI és a SEO jövője A Google Kereső felülete két-három év múlva egészen máshogy néz majd ki, mint ma. Ez elsőre eléggé merész kijelentésnek hangzik, elvégre a világ legnagyobb keresőmotorja hosszú évek óta alig változott, leszámítva néhány kisebb-nagyobb elem megjelenését és...
Így szerezd vissza elveszett webhelyforgalmadat egy márkavál... Egy márkaváltás (azaz „rebranding”) általában akkor következik be, amikor egy cég „kinövi magát”, vagy komoly PR problémákkal küzd. Marketingesként és SEO szakértőként a megszerzések, a vezetőség döntései vagy épp a befektetők követelései miatt kell majd ...